JavaScript

marți, 21 octombrie 2014

Calea vieții !

Am rămas surprins când am văzut ce multe vizualizări are videoclipul tradus de mine, A-Ha - Lifelines... pe Google Plus. Aşa că m-am gândit că-l postez şi pe blogspotul meu. 
  Mai este o traducere a acestei melodii pe 
 

Dar de fapt zilele astea mă frământă altceva cu toate că nu ar trebuii să mă frământe şi anume cum de nu scrie nimeni de faptul că Klaus Johannis de ajunge Președinte va fi primul președinte de etnie germană . Şi cum de nu se discută public această situație ?  Eu de la bun început am asemănat această situație cu anul 1866 când Parlamentul Român din aceea vreme la invitat pe un prinţ  german din familia Hohenzollern Sigmaringen să devină noul Principe de România.(vezi http://ro.wikipedia.org/wiki/Regele_Rom%C3%A2niei )
... na dar sunt supărat pe mine însumi ... am scris pe GooglePlus că numai vreau să fac politică. 
Înainte de a crede despre mine că sunt naționalist vă voi spune că mama mea este nemțoaică (Hermann) .


Niciun comentariu: