JavaScript

vineri, 3 octombrie 2014

PicSketch

 Pe cine nu-l tentează să-şi modifice fotografiile? ... ha,ha,ha !!! Şi pe mine, decând sunt pe net tot asta fac ... şi facem ... noi toţi ...  Încercăm să ne ascundem sau să arătăm fotografii de când eram mai tineri, mai slabi !
  Dar este şi o altă metodă de a te arăta pe net ... Faci un avatar sau un desen manga sau un Sketch !

... şiii .... poate aşa am mai ascuns din riduri, din pete, coşuri de pe faţă.
 Cu ce am făcut imaginea mea sketch este un program gratuit ... nu tot, dar mare parte este gratuit. Pe calculatoare cu sistem de operare Mac funcţionează. Mai nou am văzut că merge şi pe Android. Dar merge şi pe Windows, dar numai pe windowsphone, adică app de windows.  Noroc că eu am un laptop tip ultrabook, care merge şi în sistem tablă... şi deci merge pe app-ul lui windows.
 Na dar voi şi aşa nu vreţi să vă arătaţi fotografiile .... aşa că nu vă trebuie acest program : 



Caut un software bun, foarte bun ca să desenez stil manga !!!
Să vă spun ceva .... am găsit o grămadă de saituri cu ofertă că-ţi face din fotografie ... cartoon sau alt desen,caricatură ... pe bani nu puţin .... de la 25 dolari în sus.
Dar eu am găsit una ... care-ţi face cu 5 dolari, sîc ! Uite-l :
Dar este şi la noi :
PicsArt.com - Ceva deosebit, nou, interesant în domeniul fotografiatului şi al manipulării fotografiei!

 Avatar care citeste text,... care te prezintă !!!




Niciun comentariu: