JavaScript

duminică, 21 decembrie 2014

Ce este internetul?

 După părerea mea internetul este o combinaţie dintre televizor, telefon, radio, ziare, reviste şi şcoală. Această definiţie originală este sută la sută a mea şi nici măcar nu m-am uitat in Google Search.

 Sigur acuma dacă stau să mă gândesc, îmi aducă aminte că am citit că este interconectarea dintre calculatoare sau cam aşa ceva.
 Adevărul este că eu în mod intenţionat nu am vrut să văd definiţia corectă, am vrut doar să-mi spun părerea despre internet alături de ideea că la ora actuală a luat locul televizorului de altădată.
 Şi punct.

 Îmi aduc aminte când am început să îmi însuşesc primii paşi pe net cu primul meu laptop era un site care îmi făcea mare plăcere să-l utilizez.
 Este vorba de:
Este vorba de un site care te ajuta şi te ajută şi în ziua de astăzi să aduci bucurie celor la care vrei să le postezi o imagine frumoasă. Asta făceam atunci şi asta facem şi acuma. 

Da ştiu nu am uitat, mulţi, foarte mulţi lucrează cu ajutorul internetului.

În încheiere postez un gif de la Glitter-Graphics.com



Niciun comentariu: