JavaScript

sâmbătă, 6 decembrie 2014

Însemnări decembrie 2014

   Dacă te pui să te cauți pe tine însuți într-un motor de căutare (search engine)(ex.Google) slabe speranțe să te găsești. Şi aici mă refer dacă îți pui numele şi prenumele .  Sigur marea majoritate vor să stea ascunși. Dar va veni vremea când nu o să vrei !
 Apropo de motoarele de căutare, am găsit cel mai renumit căutător de la ruși:  http://www.yandex.ru/   
 M-am tot străduit să găsesc pe cel al nemților, dar nu e clar de tot care e !  Unii spun că ar fi Telekom  dar nu e clar ... cică tot Google foloseşte, alţi spun că ar fi Yahoo Deutch
 Pentru că tot căutam prietenii, colegii din copilărie. Dar crezi că reușesc să-i găsesc? Da de unde !
  Dacă bag numele meu în search cel mai repede mă găsește cu contul meu youtube, pentru că am trecut numele meu real... şi mă rog ... este cel mai popular. Faţă de danyso.com ... care hai să zicem că e popular dar totuşi nu mă poate identifica din cauză că nu e acolo numele meu real. Varga Daniel.
 Na şi cum ziceam, va veni vremea când vei vrea să fi popular sau cel puțin să te poată găsi cât mai ușor prietenii şi cunoștințele.
 Un prieten din copilărie, din Germania mi-a spus că nici nu vrea să audă de facebook pentru că e destul de transparent totul şi că e deajuns.

  Am găsit un site fain cu radiouri dar este şi teleuri, dar mie mai mult îmi plac radiourile pentru că se pot selecta ușor şi schimba ușor, iar când navighezi pe net pică bine un pic de muzică sau știri.


 Iar cu  traducerile ... am obosit !!! Ha,ha,ha ... dar nu sunt singurul care am pățit asta, cei mai mulți până la urmă ajung ... să se cam plictisească

 Iar despre bloguri ... cu ele nu vei câștiga bani decât îţi treci gândurile într-un jurnal public. Pe care după ani şi ani le poți citi din nou !

Niciun comentariu: