JavaScript

sâmbătă, 28 februarie 2015

Schneeberg


Cu trenul spre Puchberg am Schneeberg. Foto făcute de mine. Click pe imagine pentru o fotografie mai mare !

Foto făcute de mine. Pe șosea în drum spre Puchberg am Schneeberg. Click pe imagine pentru o poză mai mare !
 ***
Adevărul e că îmi plac web camerele. De obicei majoritatea proprietarilor de web camere încearcă să restricționeze însuşirea la accesul direct al acestor camere web, adică dacă vrei să vezi imaginile online trebuie să mergi pe website-ul lor.
Cei de la Schneeberg  însă te lasă, în fond sunt în clar că îşi fac reclamă la munţii lor şi astfel vor avea turişti mai mulţi.
Întâmplarea face ca eu să văd Munţii Bucegi destul de tîrziu ... aşa că am putut să fac  o comparaţie între să zicem Buşteni şi Puchberg am Schneeberg.  Şi adevărul este că Munţii Bucegi văzuţi din staţinea Buşteni te lasă cu gura căscată. Sunt impresionanţi ! Acolo în Buşteni ... de jos din şosea. Eu când i-am văzut nu mi-a venit să cred că este aşa ceva în România. Pentru că la vârsta de 16 ani am făcut Făgăraşii pe traseul oraş Victoria, cabana Turnurile, La Trei Paşi de Moarte, Negoiu, Bâlea Lac, Bâlea Cascadă .... Transfăgărăşeanu din anii de construcţie...
Şi am crezut că am văzut totul despre munţii româneşti. Dar aşa cum vă scriu, munţii Bucegi văzuţi de la Buşteni este ceva deosebit de impresionant.
Deosebirea dintre munţii româneşti şi cei austrieci este curăţenia. Care sare în ochi izbitor, dacă eşti curios ca să şti ...
Prima imagine de sus este o mică biserică din vârful munţilor Schneeberg, ElisabethKircherl .  Aşa îmi amintesc că este vorba de o mică biserică în memoria lui Maria Tereza.
 Această mică biserică se vede pe fotografia mea acolo unde am însemnat eu cu o săgeată.
                                                                           ***

Niciun comentariu: