JavaScript

joi, 14 mai 2015

Treisprezece adică treişpe



Ieri mi-a picat o ţiglă de pe acoperiş, de sus de tot, aşa de sus încât ori cum m-am chinuit nu am reuşit să ajung la ea! Şi venea ploaia! 
 Dar chiar pe treişpe să aibe omul ghinion? M-am tot învârtit eu, dar mi-am spus că decât să-mi rup şira spinării mai bine să ploaie în casă. Nu ?!  M-am dus eu din pod şi am scos toate izolările doar-doar ajung la ţigla lipsă, dar nimic. Aşa de sus era ţigla lipsă că nici cum nu ajungeam, plus că trebuia să dezmontez toate izolările, care nu-s puţine. 

 Măi şi aşa ...  Stau eu şi mă uit la cer:  Vine ploaia!!! Vai de capul meu, se strică toată zugrăveala!!! Mai merg odată, iau scara, mă urc, doară, doară ajung cumva, dar sunt singur, dacă pic şi nu-i nimeni să mă ajute, aici mor ca un prost! Dă-l dracu de zugrăveală, zugrăveala se mai repară dar spatele meu în pinoneze .... hăăău , hăăău  !
Păi asta e ... 13!!!  Ghinion!

 Auzi, hai să schimb puţin subiectul, ştii? Înveţi o limbă la o şcoală şi te duci în altă ţară şi-ţi dai seama că habar nu ai să scrii în limba ţării în care eşti. Ştii ce nasol... să nu-ţi spun! Ai vrea să comunici, repede ... şi nu poţi, nu ştii... repede... aşa cum de exemplu scriu eu acest blog!

 Bun!  Na acuma îţi spun cum s-a terminat povestea cu ţigla!  
După vreo 2-3 ore de încercări am renunţat şi am căutat o altă soluţie ... Merg domnule  şi cer ajutor ... că doar sunt şi meşteri de acoperişe pe undeva, nu !? 
Aşa am şi făcut. Merg până la gard şi văd un vecin cum tunde iarba. Ce bine, merg la el şi-l întreb dacă nu cunoşte pe cineva, nu!?   
Să vezi culmea, zice omul că e de meserie ... nu-mi vine să cred ... omul se oferă să mi-l facă ... că dacă e vorba doar de o singură ţiglă .... nema problema!!!  
 Hai lasă-mă domle, chiar mi-l faci?... dar e sus de tot.  Îi zic eu. 
Şi da ... mi l-a făcut! Ştii cum se face??? Scoţi câte o ţiglă unde pui piciorul ... şi mai scoţi una, unde pui piciorul cum urci în sus ..... Până ajungi sus de tot. Te urci ca o maimuţă, da ! Are omul antrenamet, ce crezi!  
Şi să vezi culmea ... nici bani nu a vrut să primească!

Niciun comentariu: