JavaScript

miercuri, 10 februarie 2016

Şti să scrii corect

 Şti să scrii corect în limba română? Apăi nu e uşor dacă se schimbă regulile din doi în doi ani.

 Să vezi ce am păţit ... mi se ridică părul pe mână şi pe picioare dar cel mai mult mi se ridică părul pe cap! Cu toate că se spune corect "Mi se ridică părul în cap."
 Na deci părul are voie să se ridice în cap, dar în burtă nu! Pentru că nu e corect lingvistic. Părul se ridică cum vrea ea , când în cap când în picior ... numai să nu doară,nu?! Lingvistic.

  E adevărul este că habar nu am să scriu corect, dar mă strădui să scriu aşa ca să fiu înţeles.

Iar ăştia care ştiu mai bine, tot se leagă de ăştia care nu ştiu. Dar să nu crezi că în altă parte, altă ţară e altfel, nu-nu ...  şi în altă parte tot aşa e ... se leagă de tine şi în altă ţară cu altă limbă ... nu scapi !

 P.S. Ştii de unde vine toată povestea asta ?  Am tradus o melodie şi l-am postat şi pe http://lyricstranslate.com/ro/la-canzone-dellamore-perduto-c%C3%A2ntecul-iubirii-pierdute.html ...cu toate că eu mai mult traduc pentru videoclipuri dar mi-am zis hai mă să pun şi acolo, pentru că mai mereu eu traduc şi alţii le pune pe Lyricstranslate ulterior. După ce eu m-am chinui să-l traduc ...vine altul care ştie să scrie corect literar şi ortografic ... şi mă fură !
 Dar de un timp nu mă mai afecteză pentru că am ajuns la concluzia că ceea ce faci să faci pentru propria ta plăcere şi fericire, aşa ca tu însuţi să fi fericit.  Sunt aşa de puţini cei care vor într-adevăr să facă pe celălat de lângă el fericit încât nu are rost să te mai gândeşti la aşa ceva !

Niciun comentariu: