JavaScript

sâmbătă, 22 octombrie 2016

Fotografii

  De câte ori merg pe malul Tiszei mă impresionează frumusețea acestui copac, nu știu cum dar mereu îmi sare în ochi.  Zici acuma că ... măi Dani tu chiar ai dat în mintea copiilor sau poate şi mai rău.  Daaaa... Păi da, că nu te citește nici dracu dacă scrii prostii din astea. Știu.  Na dar nu am despre ce să scriu mai interesant ... şi simt nevoia să scriu.
 
Mi-am cumpărat un aparat nou de fotografiat ... Canon Ixus 285 HS de 21 pixeli ... vreo 250 euro. Şi am rămas cu un Samsung de 13,5 pixeli ... pe care ori cât m-aș străduii tot nu l-aş putea vinde ... onorabil.
Nu este chiar așa mare diferență între cele două, adică între 13 pixeli și 21 pixeli... Na dar s-ar putea ca să nu fi descoperit încă toate subtilitățile.

Am avut eu o prietenă ... zic eu foarte pe placul meu, pentru că mi-a plăcut cum puteam cu ea dialoga ... Na dar mai nou nu vrea să mă mai cunoască. Sigur ... are motive întemeiate. 
M-am șters de la facebook, nici nu mai vreau să aud de acel site ... nu am cuvinte să descriu acel site de ... "Hai să mă uit pe gaura cheii ... ce mai face soacră-mea." ...și ce prieteni are nevastă-mea ... dacă nu i-a ascuns cumva. ... etc etc etc 

Niciun comentariu: