JavaScript

luni, 24 octombrie 2016

Un pic de lumină

Îţi mai amintești când mai întrebat că ce să fotografiezi ? Iar eu ţi-am spus că ... fotografiază oamenii ... şi tu așa ai făcut. Şi eu acum la fel.
Am mers azi la "Alimentară" ... după ce auzisem această melodie ... şi ... mă gândeam că traduc şi postez pe youtube.  Şi ... mă gândeam ... că ... ce figură de om sunt ... de la vârsta de 16, 17 ani îmi plac melodiile astea melancolice. Îmi amintesc că fredonam Its Five A Clock al lui Demis Rousssos ... dimineața la 5 în drum spre fabrică ... şi plângeam în mine că ce soartă amară am ... că eu trebuie să merg la lucru așa de dimineață şi așa de tânăr ... că vezi ... colegii mei au rămas la școală ... dar eu ....
Na dar treaba e că omul se naște așa melancolic ... găsește el ori cum ceva ... să poată spune că el ... este neîndreptățit de soartă!


Niciun comentariu: