miercuri, 11 martie 2015

Despre Top Traduceri

.... am recitit ce am scris zilele trecute ...şi m-am gândit să mai scriu că nu din cauza banilor renunț ci pe motivul că mi se pare deja cam plictisitoare povestea asta cu topul...

  Mi-a venit înștiințarea să plătesc pentru domain-ul www.danyso.com Şi m-am gândit că numai continui să fac acel Top al traducerilor pentru că a devenit anost, poate chiar plictisitor.
 De la bun început vreau să spun că nu se va pierde www.danyso.com pentru că există acel www.archive.org care deja a salvat tot ce am făcut eu în 4-5 ani .

În mod intenţionat am pus din anul 2010 ... dar este salvat şi acele traduceri după literele de alfabet:
...deci se găseşte tot... numai ca să îţi exemplific îţi arăt aceste
imagini şi linkuri:
Deci nu se pierde nimica, totul rămâne acolo în arhivă!!!
Şi punct !

Na deci așa ... nu ne vom lăsa noi de traduceri melodii dar lăsăm topurile pentru când într-adevăr va avea un rost.

Dacă nu v-am povestit până acum de ce  DanySo vă spun acuma, Dany este numele meu, iar So venea de la numele oraşului Sopron unde am stat pînă în 2014 în vară. Aşa că nici DanySo numai este în regulă. M-am mutat mai aproape de România, locuiesc aproape de oraşul Szeged.






Szeged

Szeged
***
Şi am găsit ceva interesant referitor la topuri şi referitor la acel archive.org ... nişte coduri din 2008 !!!  Le şi trec aici ...să nu se mai piardă cumva.
-------------------------------------------------
<br /><marquee direction="up" height="100" width="400" scrollamount="2" onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" ><br /><p>Your information here<br><a href="">Your Clickable Link</a></p><br /><p>Your information here<br><a href="">Your Clickable Link</a></p><br /><p>Your information here<br><a href="">Your Clickable Link</a></p><br /><p>Your information here<br><a href="">Your Clickable Link</a></p><br /><p>Your information here<br><a href="">Your Clickable Link</a></p><br /><p>Your information here<br><a href="">Your Clickable Link</a></p><br /></marquee><br />
-------------------------------------------------------------------


Your Clickable Link

Your information here
Your Clickable Link

Your information here
Your Clickable Link

Your information here
Your Clickable Link

Your information here
Your Clickable Link

Your information here
Your Clickable Link

Şi despre topurile din Austria (CHARTs) de aici :

...doar austriecii nu-s departe de noi şi mie mi se pare într-adevăr relevante.
Trimiteți un comentariu