JavaScript

luni, 11 mai 2015

Aşa răsare soarele la mine







 Îmi amintesc când stăteam la Sopron mă sculam cu noaptea-n cap şi mergeam cu maşina într-un loc de unde se putea mai bine fotografia răsăritul de soare!    Merg să caut în arhive ca să-ţi arăt dintre acele fotografii ...
    Astea două sunt dintre ele:

Astea două pe care le-am făcut în Sopron sunt retuşate, dar cele de sus de tot ... le-am făcut chiar acum şi nu sunt retuşate şi sunt de la mine din curte&grădină. Numai trebuie să mă scol cu noaptea în cap şi să iau maşina şi să mă grăbesc să nu-mi scape răsăritul de soare!  Sigur ... din privința asta sunt fericit.
Pisica mea, care nu e numai a mea, pentru că este şi al vecinului dis de dimineață cere cu aroganță de mâncare. Numai uită-te atent la fotografii ... se vede într-unul cum are gura așa oval deschisă, căci mă "ceartă" că nu mă grăbesc cu mâncarea !   

Şi aşa arată dacă retuşez :



Niciun comentariu: