JavaScript

sâmbătă, 2 mai 2015

Albina

Am avut mai demult un blog pe care l-am șters. Dar spre norocul meu nu s-a pierdut în totalitate. Există un website american care se ocupă de arhivat tot ce există pe net. Interesant e pentru mine că cineva s-au poate chiar un robot să fi fost care mi-a salvat din blog. Important e că este. Iar eu, acum, mai pot cotrobăii prin propriul meu trecut.

Citesc la cineva, din fostele cunoștințe despre existența unei plante medicinale care ajută la diminuarea stării de stres ...
Doamne, mă gândesc ... femeia asta iară are probleme ... pentru că multă vreme pe facebook a postat numai lucruri bune şi frumoase. iar de o vreme postează numai lucruri care te face să crezi că are probleme .. . iară probleme. Când deja era să cred că gata ... și-a găsit drumul în viață. Auzi ce plantă ... care blochează frica să se propage în sistemul tău nervos ... nu permite din măduva spinării să se propage în cortexul cerebral ... și față de medicamentele sintetice, care duc la dependență, asta, planta asta NU duce la dependență. Deci ce bună e, nu ? Hahaha !!!

Vai de capul meu ... De ce oare când vezi pe o cunoștință mai veche că se confruntă cu asemenea probleme ... tu te trezești la realitate?

Toată viața asta este un stres ! Sigur că depinde şi unde eşti ... ce faci ... cum ți-ai ales drumul în viață. Departe de mine să dau lecţii ... Nu,nu ... nu dau lecții. ... numai spuneam că m-am trezit la realitate citind despre una dintre vechile cunoștințe cum dă sfaturi pe net cum să faci ca să nu se urce frica şi stresul din măduva spinării în craniul cerebral şi să nu devii dependent de medicamentele sintetice...

...
Măi la mine azi plouă ... ieri a fost soare, dar azi plouă! Las că-i bine ... mai cresc roșiile şi restul ... nu trebuie să stropesc ... hi,hi,hi !

Niciun comentariu: