JavaScript

sâmbătă, 17 octombrie 2015

Linkuri ştiri şi video-ştiri internaţionale



Linkuri ştiri internaţional: Associated PressReutersBBC News, RT News, Al Jazeera, DPA, CCTV, TheNewYorkTimes, AFP, EuroNews

Linkuri video ştiri internaţionale: Associated Press, Reuters, BBC News, RT News, Al Jazeera, DW, CCTV, CNN, AFP, EuroNews

   RT News este al rușilor.
   Al Jazeera este al arabilor.
   DPA este al nemților.
   CCTV este al chinezilor.
   AFP este al francezilor.

 Nu aș fi crezut să mai mă intereseze politica după ce m-am lecuit așa strașnic cu evenimentele din 1989 din Timișoara. Dar uite că viața nu e așa cum vrem noi, te trezești că vrei nu vrei trebuie să iei la cunoștință că te paște pericole... vrei nu vrei !
   Şi faci politică. Dacă se mai poate spune la toate astea că faci politică, că defapt îţi pasă de ce eşti înconjurat,  vrei, nu vrei.

  Şi ca să fi informat corect e bine să te documentezi din cât mai multe surse. Pentru că şti cum e ... fiecare îşi apără propriile interese.

 Sigur aceste linkuri te duc la pagini în limba engleză, dar dacă ai un translator Google cât de cât tot înţelegi câte-ceva.  Pentru că de când stau aici în Ungaria m-am lămurit cât de incorect pot fi informaţi oamenii dacă nu se documentează din cât mai multe surse de presă.

  Nu aş fi crezut ca după ce am văzut atâta nedreptate în comunism să mă trezesc că şi în capitalism sunt aşa interese care să fie cu totul şi cu totul opus dorinței majorității populației.
  Încă nu am reușit să citesc undeva o explicație logică a ceea ce se întâmplă acuma cu politica care se face în Europa. Sigur sunt câteva excepții, dar cei mai puternici sunt departe de a fi în consens cu populația Europei.

Niciun comentariu: