JavaScript

duminică, 13 martie 2016

A-Ha The Wake (romana)



für Deutschland

La nemți nu lasă să vadă pe Youtube ... așa că am postat și cu ajutorul lui JW Player.

Ce poți să spui după așa o melodie? Ceea ce este important în viață este să fi fericit.Ce zici de imagini... le/am găsit pe Flicker ... o timișoreancă m/a făcut prieten prin 2008 ... și eu nici nu am știut ... iar ea a dispărut din 2010 din Flickr... Na dar acuma ... dacă o să vadă că i/au apărut pozele la mine în videoclip !!! ha, ha, ha ..... S/au te pomeni că mă ia și ea cu dreptul de autor ! ha, ha, ha
Ce zici de traducerea la the wake !? ... noi am fost obișnuiți cu ... wake up ... dar nu a fost ușor să găsesc însemnătatea lui WAKE ... dar dacă traduci toată melodia îți dai seama ce vrea să spună Morten.

Niciun comentariu: