JavaScript

vineri, 14 octombrie 2016

Mi-am făcut design nou

 Mi-am făcut design nou la blogspot şi aşa de mult îmi place că m-am gândit că şi fac o nouă postare. Dar ce?
 Păi mie îmi place să transform fotografiile în caricaturi ... sau cum este cunoscut pe internet sketch.
Cunosc o grămadă de programe sketch, dar de data asta vă arăt unul gratis care se pare că a fost îmbunătățit ... pentru că merge mult mai bine decât am știut eu  acum 7-8 ani.
 http://fotosketcher.com/download-fotosketcher/


Dacă te pui să faci şi tu ... merită să începi cu propriile tale fotografii pentru ca să nu te plictisești prea repede. Şiii ... cu cele mai reușite de preferat, când ai fost mai tânăr.
A ... şi revenind la design ... păi ... da. Acuma cenușiul este la modă ... mai de mult a fost negrul, adică prin 2006 şi 2007 ... după aia o venit cu tot felul de JavaScripturi ... na dar acuma eu zic că e la modă cenușiul.

 Mulți spun că e o prostie tot internetul ăsta ... începând cu postatul pe facebook sau alte siteuri de acest gen. Ca să numai spun de traducerile astea ... din melodii de pe youtube. Foarte mulți au abandonat după 3 - 4 ani . Foarte mulți.  Chiar am remarcat că dintre femei ... multe şi-au găsit partenerul ... şi de aia au abandonat. Alții s-au plictisit ... au  găsit că este un lucru fără rost. 

 Da. La un moment dat crezi că totul este fără nici un rost ... atunci este grav. Nu? 

Eee ... dar dacă eu mai scriu aici, înseamnă că eu nu cred că este așa.

Post-scriptum:   Eee  ... dar dacă am pus problema asta în discuție ... atunci totuși e ceva. Adevărul este că majoritatea bărbaților la vârsta mea își pun această întrebare. Femeile nu prea ... pentru că ele fug în explicația filozofică a datoriei materne ... De parcă noi bărbații nu am avea copii  ... e dar ele cred că au mai mare responsabilitate decât noi bărbații. Aiurea. Decât un motiv că ... ce rost are viața asta. Şi atât. 

Niciun comentariu: