JavaScript

duminică, 1 septembrie 2019

O deja tot mai rar

 O deja tot mai rar scriu aici pe blogspot. Şi când mă gândesc, pe vremuri ce le mai scriam, făceam, învârteam pe aici. Da. O trecut vremea. Şi în fond să şti că ai putea liniştit să postezi pe facebook ca să nu tot te muţi cu căruţa dintr-un loc în altul. Şi aici mă gândesc la ... şi la Adina.

  Măi tovarăşi, apăi a trecut vremea. M-am pus să scriu aşa cum mă pun mai nou să fac video cu mine, adică un fel de vlog, dar probabil că eu deja am făcut aşa ceva şi nici nu ştiam cei aia vlog. În fond este un monolog, nu Adina? La tine nu, păi la tine pe facebook comentează auditoriul de eşti departe de a fi în monolog. Poate mai mult aici pe blogspot, de aia spun că mai bine te muţi cu totul pe facebook. 
 Punct. 
  Dar acuma chiar că mi-a venit pofta să las în scris gândurile mele. Şti? Tare dezavantajos mai e asta să fi romantic. Dar cum dracu faci atunci dragoste? Da!? Păi cică unii pot şi aşa. 
  Na bine. Numai de aia ziceam că numai am chef să traduc melodii ... îmi face aşa un gust nasol ... de romantic.  Şi chiar că m-am săturat.

Niciun comentariu: