JavaScript

marți, 6 ianuarie 2015

Despre traduceri melodii şi subtitrări

 Câteodată mă ambiționez peste ceea ce este firesc. Aşa de exemplu la melodiile astea pe care mulţi dintre noi ar vrea să le traducă şi să le posteze dar dacă se poate cu melodiile originale.
 Dar tot mereu ne lovim de "drepturile autorului" şi atunci căutăm tot felul de posibilităţi ca totuşi să traducem pe clipul original.

 Na acuma vă mai arăt două metode noi de a posta pe original.
 Unul este cu AMARA, de care am scris în postările mele de aici.


 Iar ceea nou descoperită este cu Google Drive. Cum e cu Google Drive ?  Păi cei de la Google Drive mai nou te lasă să faci iFrame (codul primeşti de la Google Drive) cu videoclipul pe care în prealabil l-ai salvat şi poţi să-l postezi de exemplu aici pe Blogspot !
  Aşa cum am făcut eu cu Pet Shop Boys - Always On My Mind.

 Şi mai nou la Amara  te lasă cu Vevo !!!

Şi cu noua tehnică de postare am pus şi la mine pe website DANYSO.COM o melodie de a lui Yanni - Almost A Whisper with vocals by Pamela McNeill ... bineînţeles tradus în limba română.

Niciun comentariu: