JavaScript

marți, 17 martie 2015

Deep Forest - Sweet Memory


Odată ca niciodată am avut eu un blog ... şi o mers moda pe atunci că am câştiga şi bani din blogurile noastre ... şi .. . am încercat şi eu să câştig bani din blog, atunci ... demult (2008-2010) .
No dar n-o fost să fie cu bani ci mai mult cu reclamaţii de gen "drept de autor" şi mai mult m-am trezit şi cu somaţie de a plătii vreo 13-14 euro ...
Na la astea m-am supărat şi am şters tot, adică tot ce am bloggerit  eu în vreo 4-5 ani . Şi-mi pare rău. Noroc că s-au mai păstrat câte ceva pe 



Şi uite aşa tot răscolesc în amintirile care nu au pierit ...  

Am avut salvat undeva în trecut un cod care împărţea pagina de blogspot în două pe verticală, pe aia tot o caut şi încă nu am găsit-o !!!



Am găsit codul pentru împărţit pagina blogspot în două pe vertical:


... dar trebuie umblat la dimensiuni (eu am trecut acolo la 960px ceea ce cred că e foarte mult, trebuie mai puţin...) ca să încapă în şabonul tău.






Aici este partea stânga !

Szívemben bomba van

Szívemben bomba van !
És hogyha megcélozom magát
Már nyomban romba van
Szaladjon hát amerre lát

Mert én szétrombolom, tudom
A kis szerelmes szívét
Ha meg nem gondolom, hogy Ön
Tovább is élhet még

Szívemben bomba van
És hogyha megcélozom magát
Már nyomban romba van
Szaladjon hát amerre lát

Mert én, ha rumba dob dobol
Bolond vagyok,
Rumba dob dobol,
Azonnal felrobbanok
Szaladjon hát, szaladjon hát amerre lát.

Sursa :
http://lyricstranslate.com/ro/sz%C3%ADvemben-bomba-van-%C3%AEn-inim%C4%83-bomb%C4%83-am.html


Acest cod de mai de din jos trebuie să-l introduci la blogspot când scrii şi ai apăsat înainte pe butonul "HTML" din stînga - sus :
----------------------------------------------------------------------------------

 <style type="text/css">
#content{width:900px;margin:0 auto;}
#left{float:left;width:447px;height:800px;border:1px dotted;}
#right{float:right;width:447px;height:800px;border:1px dotted;}
/*border fiind de 1px, trebuie lasat la dimensiuni 4px si 1px este intre div-uri, 
adica 447+447+4+2=900px*/
</style>
<div id="content"><!--start left-->
<div id="left">Aici este partea stânga !</div>
<!--start right-->
<div id="right">Şi aici partea din dreapta !</div>
</div>

------------------------------------------------------------------------------------
Iar unde scrie "Aici este partea stânga!" acolo treci ceea ce vrei tu să scrii.
La fel în dreapta.
-------------------------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu: