JavaScript

miercuri, 29 aprilie 2015

Web Camera de la mine din fereastră.

. .. fiecare om are un hobby ... eu cu netul ...  şi în cadrul netului îmi plac web camerele ... pentru că ele totuși în fond arată realitatea 100% !!!

  Era cât pe ce să dau bani pe o cameră web model IP , adică o cameră web care poate să transmită independent de calculator pe internet. Mai simplu spus nu are nevoie de calculator ca să transmită pe net ea singură este şi calculatorul.
 Na dar aşa ceva costă cam de la 100 de euro în sus ... şi nu am vrut să dau atâţia bani şi tot m-am chinuit să găsesc o soluţie mai ieftină.
    Asta este:

Are şi microfon web camera ! Aşa că se aude şi fondul sonor exterior ... mai ales cocoşul ...cocoşii vecinului !!! ... Şti?... trec vreo 5 minute după ce scriu blogul şi-mi dau seama că nu scriu literar bine în limba română ... e da ce ... dacă tot timpul vrei să fi perfect numai scrii bloguri. Corect era "Web camera din fereastra mea" nu ?! Na dar adevărul este că eu am vrut doar să accentuez că web camera este de la mineeeeeeeeeeee.

Niciun comentariu: