JavaScript

miercuri, 13 ianuarie 2016

Most Beautiful Girl In The World






 O  să spui că nu e adevărat. Dar eu cred că ... Ba asa este. Să vezi, iară mi-a interzis o melodie tradusă pe YouTube.  Yanni and Leslie Mills - Cant Wait. Adică este interzis în mai toate țările lumii.

Nu ar fi supărător dacă nu ar mai fi pe YouTube încă vreo 20-30 de videoclipuri la fel ca al meu. Dar dintr-un motiv ne știut l-au ales pe al meu să-l interzică. Acuma vă spun ce cred eu ... şi o să râzi .... dar asta cred că e ... o fotografie care este în conținutul videoclipului meu, asta:
Şi acuma să spun povestea mea. C-am prin 2006-2007 am făcut un blog aici pe Google dar blogul era mai mult axat pe traduceri de melodii cu videoclipuri interzise pe motivul dreptului de autor (Youtube). Aşa că eu  aducem videoclipurile aici pe blogspot deoarece aici nu erau interzise şi vedea toată lumea traducerile în română. Îmi amintesc că la blogul cu Prince - Most Beautiful Girl In The World (tradus in romana) eu am postat mai multe fotografii cu fete frumoase ... pe considerentul că titlul se referă la cea mai frumoasă fată din lume. Printre fotografii a fost şi cea de mai de sus, dar accentuez că a fost cel puțin vreo 10 fotografii cu fete frumoase.  Lucru interesant şi curios în acelaşi timp a fost faptul că după vreo un an de zile am observat în statisticele blogului că majoritatea vizitatorilor nu vin pe blog pentru melodia însine ci pentru această fotografie(pentru că în statistici arată unde accesează vizitatorul)  Şi uite aşa ... chiar dacă nu-mi venea să cred, dar această fotografie făcea ravagii.   Aşa a sfârşit acel blog din 2007 că l-am şters pe motivul că .... cineva m-a reclamat şi mi s-au şters o grămadă de postări ... printre care şi Prince - Most Beautiful Girl In The World. 

 Şi ... m-am gândit cam prin 2013 să postez această fotografie (de mai de sus) în melodia Yanni and Leslie Mills - Cant Wait (tradus romana) ... şi iată consecința ... mi-au interzis-o !!!
Am băgat la căutări să văd cine e tipa asta???  Dar ... nimic !
Originalul videoclip, care a fost prima oară difuzat de MTV ( Music TV)  se mai poate viziona aici (pe YouTube nu este.)



Sus de tot este videoclipul meu cu traducerea în limba română, dar traducerea se găsește şi pe siteul Lyricstranslate, pun mai jos fotocopia

Niciun comentariu: