JavaScript

vineri, 7 noiembrie 2014

Nu vă consumați nervii


Nu vă consumați nervii pe aceste campanii electorale. Cei care se implică cu o aşa mare consum de energie are o explicație materială sau poate chiar mai mult.
 De exemplu pentru cei din mass media este momentul cel mai potrivit aceste scandaluri. Tu nu trebuie să îi asculți dacă simți că-ţi dăunează. Numai de aia vă povestesc toată povestea asta, pentru că pe mine aceste tensiuni m-au determinat să plec din România. Prin anii 1996-1998,1999 aşa de mari erau tensiunile politice de al da la o parte pe Iliescu încât cei care s-au ambalat în politică chiar şi ca spectatori,  s-au consumat ca fraierii. Pentru ceva ... pe care nu au putut schimba.  Na dar eu mă consumasem aşa de tare încât a fost una din motive care m-au determinat să plec din țară.

 Sfatul meu este să nu vă consumați prea tare că nu are rost. Mulțumiți-vă cu aia că mergeți la vot.
  Cei care fac acest circ maxim trebuie să aibă  ori un interes material direct  sau chiar mai mult ... probabil le este în joc libertatea lor sau al familiilor lor.  Aşa că stați cuminți şi mergeți la vot, atât.

  Vă pot povestii despre revoluția noastră din Timișoara la care m-am băgat şi eu , ca să spun aşa mai simplist ... dar când am văzut că se îngroașă prostia am stat acasă. Şi bine am făcut, acuma deja ştie toată lumea.

 Am scris toate astea pentru că am simțit nevoia să îmi împărtășesc experiența mea de viață cu voi.

 P.S.  Şi astea find spuse trecem la muzică!!!

Niciun comentariu: