JavaScript

duminică, 9 noiembrie 2014

Pisica mea


M-am mutat în casă nouă, adică nu e casa nouă numai eu am cumpărat-o acuma.

  Şi m-am trezit cu un cadou:  o pisică.

  Ce să fac să plece? ... da că nu-mi trebuie pisica altuia şi de fel nici nu îmi plac chiar așa de mult pisicile.

 Şi-mi spune cineva să nu-i dau de mâncare !!! Şi în câteva zile de bună voie nu va mai veni.
 ... să vezi minune aşa și a fost ... nu a mai venit !

 O trecut câteva zile ... nu a venit. Dar pe drumul din fața casei tot o mai vedeam.
  Parcă îmi părea rău de ea.  M-am gândit că dacă apar șoarecii, ce mă fac?!
 Aşa că m-am hotărât să-i dau de mâncare. Şi a început să tot vină. Iar mai nou tot mai des stă la ușă și așteaptă mâncarea !

  Citesc pe la unu pe la altul cum scrie că ce aliat de nădejde este animalul de companie şi ce devotat şi ce recunoscător etc ... etc ... etc

 Păi da, dar ai încercat tu să nu-i mai dai de mâncare şi să-i lași poarta larg deschisă,  să vezi ce se întâmplă?!

  Şti ?  Imediat după această întâmplare m-am gândit la politică.

Niciun comentariu: