JavaScript

marți, 16 februarie 2016

Stadio - Un giorno mi dirai (tradus romana)

  Sanremo 2016 Stadio - Un giorno mi dirai (tradus romana)


.
 Şti? Poate nu ar trebui să scriu aici, dar mie nu mi se pare atâta de grozavă melodia asta de să fie  desemnată câștigătoarea Sanremo 2016 !
  Şti că am fost şi eu în Sanremo ... da am fost în 1998 ... am şi dormit o noapte la hotel acolo. Ce amintiri ... E tare frumos acolo ... peisajul ... marea ...  Dacă te uiţi pe hartă o să vezi că nu e departe de granița cu Franța ... la juma de oră de Monte-Carlo.  Nu cred că mai ajung vreodată pe acolo. Na dar am fost ... aşa că eu sunt liniștit ... am văzut.
 Maică-mea a știut italiana ... E ușoară ... probabil românaşii noştrii au prins repede  ... cu toate că atunci când am fost eu în Italia ... nu m-am descurcat !
 Altceva, ... ce va trebuie să faci pe net, nu?   Doar aşa să te uiți ... Te plictisești la un moment dat.

Niciun comentariu: