JavaScript

sâmbătă, 2 aprilie 2016

Glitter Graphics

  Ai mai trecut pe la http://www.glitter-graphics.com ? Nu s-a mai schimbat nimica pe acolo de vreo 4-5 ani precis.  Eu mă mai duc acolo din când în când numai ca să îmi delectez ochii cu vechimea mea pe internet ! 2006 !
 Da măi ...  Precis am făcut 10 ani pe net.  La Glitter-Graphics este interesant că nu șterg site-ul. Dar nici animații eu nu cred că le mai face cineva.
 Am făcut şi eu câteva pe acolo ... una este chiar actuală pentru zile care vin ... Paștele!

    Da măi ... pe ăsta eu l-am făcut acuma 10 ani   .       
 Dacă crezi că te schimbi după 10 ani ... te înșeli. Iar dacă încerci să-ţi explici ţie însuți teoria asta, te minți, te păcălești pe tine însuți.  Aaaa că ai experiență mai mare ... la una ... la alta   ... asta da ... sunt de acord.
  Eu ba am impresia că nu te schimbi ca şi gândire nici faţă de vârsta adolescentei.

  Na bine ... doar atât.
Să vezi ... Youtube a îmbunătățit editorul pentru subtitrări ... o plăcere să subtitrezi. M-am apucat să-mi subtitrez toate videoclipurile ... cu textul melodiei în limba în care cântă ... deci engleză, spaniolă, franceză, italiană, germană etc PLUS în alte limbi. Şi asta pentru că numai găsesc o melodie de doamne ajută să traduc !
    Când e Paştele? Parcă de 1 mai, nu ?! ....mai e !  Saluti !

Niciun comentariu: