JavaScript

miercuri, 17 decembrie 2014

17 Decembrie

   Ști, tot mă întreb că ce dracu tot scriu acest blog, după care îmi dau seama ce tare am fost şi se pare că sunt marcat de această perioadă premergătoare şi de doborâre a regimului Ceaușescu.  Da, în mod voit scriu doar Ceauşescu pentru că atunci lumea ar fi fost mulţumit doar şi cu atât, să dispară ei, familia Ceauşescu. Degeaba tot se miră unii că de ce a rămas la putere urmașii vechiului regim. De asta, că lumea în mare doar cu Ceauşiştii avea treabă, marea majoritate.

 Na dar să revin la 17 decembrie.  Am văzut pe facebook şi mi-am amintit ce mi-a povestit Vasile Adrian care a fost acolo la Piaţa Maria. Că a fost cineva care a oprit tramvaiele şi a strigat JOS CEAUŞESCU !

  Ha,ha,ha ! Îmi imaginez câţi au ușchito de acolo de frică.

 Acuma am aflat că a şi murit, erou de acuma Ion Monoran.


Niciun comentariu: