JavaScript

joi, 25 decembrie 2014

Cum îţi trec zilele?

  În ultima perioadă mi-am pierdut iarăși vremea cu politica. Cu toate că am scris nu demult în descrierea mea că nu mă interesează politica, nu am putut să stau cuminte. 
 Au fost alegerile prezidențiale, ... am scuză, nu ? 
 Au fost evenimentele decembrie 1989, ... am scuză, nu ?
Dar am terminat, numai vreau să aud de politică! Politica este ca şi tutunul. 

 Na dar zic, atunci cu ce să îmi trec zilele ... care le mai am?  ha,ha,ha !
 Ce zici acuma :
 - Ce bine îi merge la ăsta, nu știe ce să facă! 

 Da, îmi merge bine. Dar să nu crezi că sunt foarte bogat, nu ... nu sunt bogat, dar mă mulțumesc cu mai puţin. M-am mutat la ţară ! Nu-mi trebuie maşină nouă. Haine, mobilă, voiaje nu-mi trebuie ... ha,ha,ha... 
  Dar mi-am luat un Lenovo nou, Yoga2 Pro. Atât şi gata !  

Vezi cu politica asta ... am citit azi pe net că a murit în mod misterios unul dintre jurnaliştii timişoreni care a căutat adevărul evenimentelor din 1989. Eu nu am aflat  de asta decât acuma, pentru că atunci când am plecat din ţară în 1998 încă era în viaţă, iar după ce am plecat nu mai m-a interesat politica din România. Până acuma, cu ocazia alegerilor. 
 Auzi măi ce ţie şi politica asta! 
Să numai aud de ea, nimica, sau cel puţin să nu o mai comentăm atâta !

Na dar atunci cu ce să ne mâncăm zilele, pentru că de tradus melodii m-am cam plictisit ... ha,ha,ha...

Auzi ! Sunt două categorii de oameni pe net, mai importante, unii sunt cu politica, iar ceilalți sunt cu "iubirea". 
Sigur că sunt şi alţii, dar grosul ăsta e,  ce scriu eu. 
Pentru că uităte numai la melodiile traduse, sunt 80% despre iubire.

Sigur !!! Love is all !!!  

Mi-s lămurit !


Crăciun Fericit !



Niciun comentariu: