JavaScript

marți, 16 decembrie 2014

Vasile Adrian

Un fost coleg de la Electromotor Timişoara, Vasile Adrian a dispărut începând cu data de 17 decembrie de la lucru. Era coleg de masă(bobinator, la secţia 10) cu mine. Am fost de câteva ori acasă la el. Vreau să spun că eram pe bine cu el, îl cunoşteam bine. Şi o dispărut.
  După 20 decembrie o apărut ... morcovit bine ... nu prea avea chef de povestit, sau dacă o făcea se uita în dreapta şi în stânga de două ori. L-au băgat direct în puşcărie, la puşcăria "Popa Şapcă". Aşa de mulţi o arestat în noaptea de 16 spre 17 încât nu or mai încăput în arestul Miliţiei.



  Şi-mi povesteşte el:
 - Măi Dani, eu doar am stat departe ... pe podul de peste Bega, dar nu am avut unde să fug de miliţieni ... au fost şi nebuni care au sărit în apă, numai să scape.
 - Măi Dani, îţi dai seama că dacă nu reuşea revolta noi acolo putrezeam în puşcărie.

  Vasile Adrian era un oltean, care stătea în gazdă în Timişoara şi avea la vreo 30 de ani ... îi plăcea muzica rock ... nu l-am mai văzut din 1990 ! Oare ce face ?
 Mai trăieşti măi Adi ?!  Pe facebook nu te-am găsit !

Niciun comentariu: